Hajnalnak volt vér a pucájában…

Három év alatt házasságok mehetnek tönkre, így most Te mit csodálkozol azon, hogy egy munkakapcsolat is tönkre ment? Csúnya válások vannak? Repül a tányér, üvölt a magnetofon, összetörik egy-két porcelán? Hát nem szép jelenetek, de arra törekedni kell, hogy a falig mégse menjünk el, és ha már a verbalitás szintjén vagyunk, azon túl ne kússzunk. A pofon tehát nem megengedett, a sors úgy is kiosztja a saját maga tockosait…

Most Hajnal és Rebrov kapcsolatában ez megtörtént. A két ember végletekig megromló kapcsolatának végeredményét tudjuk, én is foglalkoztam vele. Legutóbbi írásomban pont a hátteret firtató őszinteséget kértem ki. Vajon lesz-e elég bátor, hogy kiáll az az 1%, és azt mondja, igen, engem útált meg az edző, igen, rólam szólnak a hírek.

Hajnal Tamást megútálta Rebrov. Együtt ez már nem ment. A 24.hu-nak ezt nyilatkozta le sarkítva Tamás. És a jó döntés született, edzőt váltottunk. Clubot nem váltunk, és a hosszútávú koncepciók sem az edzők személye körül szoktak kiépülni.

Le a kalap Hajnal előtt, és a hírnevét sem kímélve őszinte volt. Ez az előnyére is válhat a jövőre nézva. Egy erős karakterű sportvezető igen is fel kell hogy vállaljon olyan konfliktusokat is, ami hosszú távon kamatozhatnak, és amiben hisz. A mai világunkba az elmocskosult main stream kommunikáció alamuszi megbélyegző vonalával ellenszegülve karakter maradt. Igaz, e karakter akkor tud megmaradni, ha a vezetőség erről támogatásáról biztosította. Ebben az esetben is biztos vagyok benne, hogy így tettek.

Én most ha nem haragszotok, nem másolgatok ki idézeteket az interjúból. Aki képbe akar kerülni a Fradi belső viszonyaival, az olvassa el ITT is az interjút, bőséges morzsák vannak benne, igazi sportuzsonna kiéhezett fradistáknak! XD

Nekem az interjúból egy dolog rajzolódott ki, méghozzá az új karakterű edző illeszkedése a kerethez. A két szakember között semmi hasonlóság nem rajzolódik ki, így pedig ahogy Rebrov esetében is, biztosan lesznek rizikós szituációk, és fájó távozók is, akár a nyáron is, de a télen bizonyosan. A nagy kérdés, hogy ez a változás mennyire veri szét a Fradi sikerességét. Ez ellenben minden váltásban benne van, itt a fentiek miatt talán kicsit karakteresebben is…

fotók forrása: fradi.hu

Hozzászólás